Datça Knidos Turu için otelinizden yada adresinizden size özel görevlendirdiğimiz şoför ve aracımız ile Datça yarımadasını keşfetmenizi sağlıyoruz. Özel gruplar için hazırladığımız bu turumuz ile istediğiniz saatte alınmak istediğiniz noktadan alarak Datça’nın en çok merak edilen ve en güzel koylarını görmek ve fotoğraflama fırsatı yakalayabilirsiniz. Turumuz yolculuk süresi dahil olmak üzere ortalama 6 saat sürmektedir. Gidilecek ve görülecek koyları şu şekildedir;

Gezilen Koylar ve Duraklama Noktaları

• Kargı Koyu

Datça’nın hemen yanı başında olan en bilindik koylarının başında gelen Kargı koyu ile start veriyoruz turumuza.

• Ilıca Gölü

Kargı koyundan sonra ikinci durak noktamız Ilıca gölü Bizans havuzu yada sodalı göl olarak ta bilinen göl ve suyun denize kavuştuğu yerdeki taş yapıt ve deniz ile gölün muhteşem görüntüsünün en güzel alınabileceği panorama tepesinde duruyoruz.

• Eski Datça

Tatilcilerin en çok merak ettiği ve içerisinde tarihte yolculuk yapılası mekanların bulunduğu otatntik dokusu ile Eski Datça da mola veriyoruz. Yaklaşık yarım saatlik molada Eski Datça sokaklarında dolaşarak kendine has yöresel ürünlerin tadına bakabilir taş sokakları ve birbirinden güzel yapıları ve dar sokaklarında fotoğraf çekinebilirsiniz.

• Ovabükü Koyu

Datça’dan sonra yarımadaya giriş koyu diyebileceğimiz Ovabükü koyunda yarım saatlik bi mola vermekteyiz. bu sürede bu koyun ve serin sularının tadını çıkarabilirsiniz.

• Panorama

Ovabükü ile Palamutbükü arası sahil yolunu kullanıyoruz bu iki nokta arasında bulunan birbirinden güzel koyları ve seyir tepelerinde tek tek duruyoruz sizede bu güzelliği fotoğraflamak kalıyor.

• Palamutbükü

Datça’nın en bilindik koyu olan Palamutbükü koyu ve sahilinde eşsiz bir vakit geçirmeniz için 1 saatlik mola veriyoruz.  Daha önce bu kadar güzel bir deniz görmediğinizin garantisini verebiliriz size.

• Knidos

Gezimize adını veren Datça Knidos turu son noktası olan Knidos hakkında size tarihi ve zaman içerisinde geçirdiği değişimler hakkında sizlere bilgiler vererek bu eşsiz doğa harikası noktada çayımızı yudumlayarak yorgunluk atıyoruz. Burada 1 saatlik verdiğimiz molanın sonrasında aracımıza binerek turumuzu bitiriyoruz.

Birbirinden güzel turlarımızda çekilmiş olan en güzel fotoğraflar için www.mavitransfer.com.tr/foto-galeri/ sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.