fbpx

Dalaman Muğla Vito İle Transfer Hizmeti

Dalaman havalimanı özellikle yaz aylarında binlerce turisti ağırlamaktadır. Transfer hizmetlerimiz ile tüm misafirlerimizi en iyi araçlarımızla istedikleri yere transfer ediyoruz. Dalaman Muğla vito ile transfer hizmeti seçeneğimizde, müşterilerimize, çeşitli araç seçeneklerini sunuyoruz. Dalaman havalimanı ile Muğla arası yaklaşık 100 km’dir ve bu mesafedeki yolculuğu konforlu geçirebilmek için hizmetlerimizi tercih edebilirsiniz. Mercedes vito araçlarımız ile en konforlu yolculuk seçeneklerini sunuyoruz.

Muğla Vip Transfer Hizmetleri

Dalaman Havalimanından, Muğla ve diğer bölgelere özel şoförlü araç tahsisi yaparak kişiye özel hizmetler veriyoruz. Transfer hizmetlerimizde binek, minivan, minibüs ve vip vito araçlarımızı kullanıyoruz. Muğla havalimanı transfer ihtiyaçlarınızın daha güvenli olması için çalışıyoruz..

Filomuzda içi özel tasarımlı araçlarımız bulunmaktadır. 9 kişilik olan bu tip araçlar da yüz yüze oturma düzeni standarttır. Bu şekilde seyahat etmek istemeyen misafirlerimiz için düz koltuklu minivan araçlarımız da mevcuttur. Yaz tatili için Muğla ve ilçelerini tercih edenler kişi sayılarına yada konforlarına göre farklı segmentlerde olan araçlarımızı tercih edebilirler. Muğla Dalaman Havalimanı transfer hizmetleri için bizlere tüm yıl boyu 7/24 ulaşabilirsiniz.

Dalaman Muğla Konforlu Yolculuk

Dalaman havalimanından Muğla’ya gidiş yaklaşık bir buçuk saat sürecektir. Özel hazırlanmış araçlarımız ile verdiğiniz transfer hizmetleri sayesinde, tüm yolculuğunuzu konforlu geçirebilirsiniz. Mercedes Vito transfer araçlarımız içerisinde, tv seyretme, müzik dinleme ve soğuk içecekler için özel dolap sistemi bulunmaktadır.

Aileniz ya da arkadaşlarınız ile yolculuğunuzu araçlarımız içerisinde eğlenceli olarak geçirebilirsiniz. Hizmetlerimizden faydalanmak için web sitemiz üzerinden bizlere mesaj gönderebilir ve sizlere dönüş yapmamızı sağlayabilirsiniz.

İletişim hizmetlerimiz ile sizlere konforlu transfer hizmetleri hakkında her türlü bilgiyi veriyoruz. Konforlu yolculuk için yolcu sayısını ve yolcu yaş grubunu belirtmeniz avantaj sağlayacaktır. Bebek yolcular için özel koltuk seçimi sunuyoruz.

Dönüş Hizmetleri

Tatil için uçakla Dalaman Havalimanına iniş yaptıktan sonra sizleri, kalacağınız otele kadar götürüyoruz. İsteyen müşterilerimiz dönüş içinde transfer hizmetlerimizden faydalanabiliyorlar. Firmamıza, dönüş tarihinizi ve uçak saatinizi bildirdiğinizde, havalimanında olmanız gereken saate göre sizleri otelinizden alıyor ve özel araçlarımızda güvenli bir şekilde havalimanına ulaştırıyoruz.

Dönüş transfer hizmetlerimiz sayesinde, uçağa yetişememe gibi sorunları yaşamamış oluyorsunuz. Hizmetlerimizden faydalanmak için gidiş dönüş planlamasını birlikte yapabilirsiniz. Ya da dönüş yapacağınız günden en geç bir gün öncesi bilgi vermek şartıyla transfer hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.